Vår älskade dotter föddes med kejsarsnitt i v 35+3 den 23 / 1 2010. Vi såg direkt att lilla Wilda var unik på många sätt. Den 28 / 1 fick hon Diagnosen Full Trisomi 13. Vår värld rasade samman och nu försöker vi få vardagen att fungera och njuter av varje sekund vi får tillbringa med Wilda. Hon finns hos oss endast på lånad tid ......Hon är vårt mirakel.
onsdag 22 december 2010
Julklappar till assistenterna -Stooor besvikelse
För ett tag sedan blev jag kontaktad av en tjej som tillverkar smycken. Lät precis som något jag sökte till mig o älskling samt till Wildas assar.
Ville ge dem något unikt, speciellt som man skulle kunna bära med sig som minne samt som ett tecken på hur mycket vi alla kämpar för vår lilla Prinsessa. Beställde smyckena, betalade och skrev att jag ville ha en bild när det första smycket hade gjorts så att jag kunde få se.
Någon bild kom aldrig. Mailade för några dagar sedan och skrev att om hon inte hann leverera till måndag den 20 dec så ville jag ha pengarna tillbaka så jag skulle kunna hinna köpa något annat. Fick till svar att smyckena redan var skickade...oj tänkte jag. Hade ju inte fått en chans att se hur dem blev. Ville ju se så atyt det blev precis så som vi hoppats på då det betyder väldigt mycket för oss.
SMyckena kom iallafall i måndags. Tittade igenom dem snabbt-Såg direkt att nio av de femton jag beställt var krokiga och böjda. Inte alls så som jag hoppats på. När jag senare fick möjligheten att sitta ner och kolla igenom dem för att packa in dem så såg jag att i stort sett alla var dåligt gjorda. Texten var helt osymmetrisk. ordet Team var inte symmetriskt med ordet Wilda etc. Spännena var av sämsta kvalitet samt ALLA ringarna var krokiga och böjda av bankandet.
Har haft mailkontakt med tjejen som tillverkat dem som anser att jag enbart ångrat mig och att det inte alls är något fel på smyckena.ALLA andra mailar bara lovord till henne tydligen. Verkligen jättekul om ALLA andra har fått fina smycken och är nöjda. Men det hör inte hit. VI har inte fått det vi beställt och vi vill inte ha smyckena.Jag har väl både ångerrätt samt reklamationsrätt????!!!
Struntar fullständigt i pengarna men blev fruktansvärt besviken då vi förväntat oss något vi ej fick. Några av assarna har fått se smyckena och även dem tyckte dem var mycket dåligt gjorda :(
Får väl se vad vi nu ska hitta på till assistenterna. Har ju redan "förlorat" ganska mycket pengar på detta misslyckande. Kommer aldrig mer beställa något från http://smyckestokig.blogg.se
OBS! Detta är VÅR upplevelse av dessa smyckena.Innebär ej att någon annan har samma.
Kram från besviken o ledsen Nilla
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
7 kommentarer:
Men fy så tråkigt
Så tråkigt..! ser man bilderna på hennes blogg ser de inte alls ut som de ni fick.. förstår att du är besviken :(
hoppas ni får en God Jul ;)
// Hanna
klart man har ångerrätt ..jag vill också bli besviken. god jul
hej så tråkigt. jag bestälde liknade från en annan sida och dom blev jätte fina precis som på bilderna, jag är jätte nöjd. ger dig sidan om du vill ha sånna smycken vid något annat tillfälle.http://www.butikstil.se/shop/ hoppas ni får en riktigt god jul hela familjen, massa jul kramar till er.
Någon jag kan rekommendera i framtiden om du gillar saker i t.ex lera.Så finns denna tjej.
http://frostliljadesign.info/
Finns också här som jag kan rekommendera ''under rubriken smycken''
http://www.mvafoto.se/armband.html
Håller med, verkligen inget proffsjobb!
Förstår helt o fullt din besvikelse.
Hoppas ni ändå får en lugn skön o mysig jul.
Agneta
Usch, vilket oproffsigt bemötande! Då är man ju inte mån om sina kunder! Jag undrar hur det står till med den här tjejens yrkesstolthet?
Jag hade inte godtagit de smyckena du visade på bilderna!
Skicka en kommentar