söndag 28 augusti 2011

Massor med känslor

Arg, ledsen, frustrerad....allt bara snurrar.
Mina älskade barn som jag älskar högre än livet själv. Skulle jag kunna ta över all er smärta hade jag gjort det.Utan att tveka.Ni är mitt liv...den största delen av mitt liv. Ni gör mig hel. Att se er fara illa gör mig så ont. Ni förtjänar det bästa. Ni har aldrig någonsin gjort något fel. Aldrig! Skulle jag kunna köpa er lycka hade jag gjort det.
Ni är värdefulla, älskade.....Det bästa som finns.
Jag kommer att kämpa in i döden för att ni ska få det bra. Få det bästa utav livet.
Älskar er mina fantastiskt underbara barn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar alla mina tankar till er! Wilma har haft en tuff dag och jag hoppas nu att hon får en lugn natt så att hon får hämta nya krafter tills i morgon - och att ni känner igen er lilla klimp i morgonbitti.
Man klara ALLT som människa utom att ens barn på något sätt far illa.
Kram på er!!
Eva Th

Anonym sa...

Skickar en kraam från en läsare...

Lisbeth sa...

Hoppas allt löser sig för er snart!

Kärleken till barnen är nog det bästa, starkaste, finaste som finns

Kramar