måndag 19 december 2011

Till läkarna


7 kommentarer:

Marillo sa...

Meeen lilla hjärtat *ledsen* Vad har hänt?
Blev såå glad först att se en uppdatering från dig men nu gör det ont i mig..
Lilla prinsessan - vad det här måste kännas.
Förlåt Pernilla om jag kommenterar nu när det här är till läkarna.. Och jag hoppas verkligen att dom kan hjälpa er.
Kramar i massor från Dalarna.

Unknown sa...

Oj, vad är det som händer? Stackars liten!

Kram

Mia Johansson sa...

Allergisk reaktion? ser kliigt ut...isch! blåser lite o hopas att det försvinner NU! Kram på Er allihopa o GOD JUL!

CA sa...

Men lilla hjärtat vad har hänt?? Blev också så glad att det att du skrivit men smärtar i mig när jag ser bilderna på lilla tösen. Är det allergi? Hoppas besöket hos läkaren gick bra. Passar på att sända er en varm hälsning om en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR till hela er familj-
Bamse Kramen och massa krya på till lilla princessan

Anonym sa...

Hur har det gått med Wilda snälla du kan väl skriva en liten rad så vi vet att hon blivit bättre

Janet

CA sa...

Ja nu blir man lite orolig hur det gått för lilla Wilda? Hoppas det var nån allergireaktion som gav med sig snabbt för det kan ju se hemska ut och att det inte var nått allvarligt så?

Tänker på er här ute i cyber rymden ♥♥♥ Kramisar!

F E L I C I A sa...

vad är det för sjukdom? :/ eller vad menas med den? :(