lördag 10 september 2011

Flyttar min blogg

Jag flyttar min blogg hit: http://blogg.mama.nu/mammatillwilda/
Där kan jag välja vilka inlägg som ska vara publika och inte.
Eftersom jag har ganska många läsare så räcker inte 100 (som är det högsta tillåtna) inbjudningar till att följa vår resa i denna bloggen så därför flyttar jag bloggen istället så alla kan ölja med ;)

Så nu kan jag återigen skriva helt från hjärtat...vilket är mitt syfte med bloggandet. Att få skriva av mig.Som terapi.

Kramis alla och hoppas ni fortsätter följa oss.

6 kommentarer:

Lena Svensson sa...

Givetvis vill jag fortsätta att följa Wilda-bus äventyr :). Följer med till nya bloggen! Ha en härlig fortsättning på helgen! Kram från Lena nere i Örkelljunga

Anonym sa...

vill gärna följa dej och Wilma att det finns så starka människor som ni har själv ett handikappat barnbarm...... MORMOR

Flodagatan sa...

Åhh vad skönt att "se" er igen - jag har full förståelse för att du vill bestämma vad man kan läsa och inte - världen har tyvärr en massa i*ioter som ska förstöra för en hela tiden..
Såklart kikar jag över till din andra blogg - älskar att läsa om er och lilla prinsessan <3 Kramar i massor från Marillo

CA sa...

Vill jätte gärna följa er och se hur det går för lilla Wilda. Det är tråkigt när nån förstör i ens lilla krypin. Det är ju en ventil att skriva, att få lite feedback från andra kanske och bara detta att lägga kanske jobbiga saker med på ett annat ställe än i sin "rygga"
Så jag hänger med till ditt nya kryp in =)

Anonym sa...

Jag vill jätte gärna följa dej och lilla wilda framöver kram mvh pernilla

Anonym sa...

Vill gärna fortsätta att följa Din blogg. Önskar så att Ni ska få ha det så bra. Följer också Din Felicias blogg. Allt gott till Er.
Mvh Anette från Hälsingland