tisdag 30 augusti 2011

Full rulle

Det är så mycket som ska planeras inför flytt. Dessutom har vi så otroligt mycket denna månaden som följer. Tingsrätten ,Mr röntgen, flertalet möten, op...etc etc

Wildis har fått ny antibiotikakur. Inte så kul. varför ska hon ha förebyggande medicin om hon ändå hela tiden ska få urinvägsinf? Ja ja. Huvudsaken är att hon blir av med det.

Fick paket med posten idag. Alla kläder jag beställt från Molo och Nova star till småttingarna. Finfina. Älskling tittade läääänge på följesedlen. Han förstår inte riktigt det där med kläder" En tröja kostar ju lika mycket som mina tre shorts jag köpte på dressman" Hrm...konstigt liksom. Dock så beställde jag från två olika ställen. Hjärnan var väl inte riktigt med när jag lade ordrarna så jag hade beställt samma byxa från båda ställena. tur att jag har en kompis som dessutom är Wildas ass som kunde köpa dem till sin lille kille.

Nu blir det mys med älskling och Benne. True Talant står på menyn. Kanske en popcornskål eller glass till det ;)

Felicia och Mille hade spelat in en så rolig videosnutt som hon lagt ut på sin blogg. Skrattade nästan byxorna av mig när Mille kom med sina gulliga kommentarer. Dock är filmen borttagen från bloggen nu. Tur att jag sparade den på vår dator först så vi kan skratta gott :D

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer: