onsdag 7 september 2011

Igång igen

Wildas tarmar spökar igen...suck. Kan det inte bli opdag snart. Hoppas att det löser sig av sig själv denna gången.Inget kul om hon ska behöva opereras akut....

Idag for vi iväg till Hbg med Wilda för att träffa advokaten. Väl i Hbg så ringde min telefon. Min advokat låg magsjuk så vi var tvugna att ställa in mötet. Tack för den liksom. Nåja...blev en utflykt iallafall. Vi passade på att handla lite nya leksaker till Wildis som hon uppskattade mycket ;) Var inne på ikea för att se lite vad som fanns där oxå men hittade inget. Där började hon kräka...och så har det fortsatt. Stopp i tamen är det eller så har tarmen vridit sig igen. Håll tummarna för att det ordnar sig snabbt.

Sedan är jag så in i bomben förbannad. Många av er har följt min dotters kamp mot sin anorexia i hennes blogg. Nu har något idiotiskt pucko skrivit en fråga i hennes bloggsvar: du har blivit fet. lite fetare än normalt, så nu när du är fetare än oss andra så kan du gå ner i vikt igen. hur ska man börja?! :D

Vaaaaaa??? Anonyma fega kräk säger jag bara.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!! Vill bara säga att du ska vara stolt över den du är och är en sådan fantastisk mamma.. Du är en riktig kämpe!! Inte många som skulle orka med allt som du få gå igenom.. Se upp till dig som bara den!! :) Tänker på er!! Kunde man få adressen till din flickas blogg?? Kramar Sandra ifrån Blekinge

Bettan sa...

Ibland när man läser undrar man vad som händer i huvudet på en del människor.
Jag kan bara inte förstå hur man kan bli så fruktansvärt elak? Var också inne och läste frågorna igår, och blev vansinnig.
Vet inte vad man hade gjort om man fick den människan framför sig..

Hoppas lilltösen mår bättre!

Kramar

CA sa...

Men så vidriga kommentarer??? Är folk helt från vettet? Man undrar ju hur sådana kan gå lösa?

Men lilla Wilda då. Det som är så jobbigt att kräkas HU! hoppas hon kan få sin tarm fixad så hon slipper det lidande mer.Är inget vidare när inte tarmarna fungerar som det ska och sådan smärtor det är , stackarsliten. förstår inte varför allt ska gå så långsamt i vården , att sjuka ska behöva vänta så länge som det får idag

Sänder massa massa krya på och hoppas lill tjejen mår bättre redan i morgon.

Anonym sa...

Vad är det för idiot som skriver så. Jag som tycker att Felicia blivit så söt! Fortfarande väldigt smal men jag tycker inte att hon ser lika sjukligt smal ut längre. Hoppas verkligen hon inte tar åt sig av den som skrev så!

MVH
Annika

Ann-Charlotte sa...

Av allt det som jag läst som du skrivit så är du otroligt stark!! Beklagar sorgen, det är aldrig roligt att förlora någon man älskar än mindre ska ens eget barn gå bort för en själv!! Alla dem som skriver kränkande saker etc,det är personer som inte har någon vett i kropp o borde skämmas... Du verkar vara stark men när dem yttrar sig på ett nedlåtande eller sårande sätt så är det precis som om att de sparkar på någon som redan ligger ner! Har läst att en av dina döttrar lider/har/har haft anorexia o jag skulle mer än gärna vilja läsa hennes blogg men det krävs tydligen en inbjudan ifrån henne eller att man får lösenord samt användarnamn!
Lider själv av anorexia o flera psykiska psykiska diagnoser/handikapp!! Än en gång så beklagar jag sorgen efter/av er lilla ängel Wilda!!