torsdag 8 september 2011

Intervjuer

Idag blir det nya intervjuer. Hoppas snart vi får ihop vår fulla arbetsgrupp.När man behöver så många assistenter som vi behöver till Wilda är det inte så lätt. Vi ska vara en arbetsgrupp på 12 ordinarie och ca 5 timvikarier. Det är många. Och allt måste stämma.

I övrigt packar vi för fullt. Eftersom Wilda ska opereras den 19 så blir det en vecka där som vi inte har så mycket tid att packa. Rensat som galningar har vi gjort. Tänker INTE ta med mig mer skräp än nödvändigt ;)

Wildas natt har varit bra.Hon har fått lite mindre mat än hon brukar. Dessutom gav vi henne ett oljelavemang och nu blir det ett vattenlavemang. Hon har iallafall inte kräkt mer sen igår kväll.
Hon är så söt lilla prinsessan. När jag kommer och tar upp henne på morgonen och sätter henne i knät så skiner hon upp som en sol och vänder sig mot mig och tittar på mig. Då värmer det i mammahjärtat kan jag säga.
Sina nya leksaker älskar hon. Ska ta bilder så ni får se hur underbar hon är. Funderar även på att lägga ut några filmer som vi har så ni verkligen kan se hur mycket hon utvecklats.

Ha en underbar dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vara roligt att veta ungefär hur stor Wilda är och hur mycket hon väger. Ser så olika ut på bilderna.

Lisbeth Adler sa...

Hej
Klart vår lille vän sken upp med en sådan fin leksak som hon hade fått synd bara att jag inte fick veta att den var tyst isåfall hade vi andvänt den inatt när vi hade henne uppe lite. Hoppas ni får packat så allt blir klart till flytten, ses i kväll ta hand om er alla där hemma tills vi ses.
Många super kramisar
Lisbeth A

anna sa...

Härligt att allt går framåt :D

vad är det ni vill se/ha hos era assistenter? Behöver själv tips till det och jag antar att ni är ganska vana nu. själv är vi helt i början av hela cirkusen så skulle uppskatta ett svar eller inlägg om vad vi bör tänka på när vi ska anställa personer.

mvh anna