lördag 3 september 2011

Lycklig!

Jag är så otroligt lycklig.Jag har en otroligt fantastiskt underbar familj. som jag älskar över allt annat. I helgen har jag alla hemm....förutom Miliam som hålls fast av sin pappa. Saknar min lilla älskling men tänker inte låta hans pappa förstöra något. Det lyckas han inte med heller ;)

Idag har dagen varit fullplanerad. Älskling åkte med Engla o Leo till busfariken och jag åkte med dem andra till Väla. Där shoppade vi lite, fikade och hade allmänt trevligt. Imorgon blir det loppis.

Wildis har mått bra. Varit ganska trött men nu ikväll är hon på lekhumör.

Nu blir det fortsatt mys...ha det toppen!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Vet knappt var jag ska börja!
Jag gråter såna floder när jag läser om wilda, av sorg varje gång ögonen drar förbi "på lånad tid" och av så sjukt mycke lycka för er skull. när jag ser ett kort på henne när hon ler, ojojoj, jag ser nog ut som en tecknad seriefigur där tårarna går som i två bågar rakt ut åt sidorna!
har läst bloggen sen början på 2010 och med glädje och sorg följer man hennes steg och kampen ni får stå ut med. ni är så jäkla starka! hela familjen! sänder er en BAMSEKRAM och en hel drös med kärlek och lycka!! <3

har dock två funderingar.. om man vill köpa dom där wilda-mössorna som du skrivit om tidigare, var får man tag då dom?
och, jag har en skyddsängel som jag försökt sända till er men den kommer bara tillbaka i min brevlåda. har ni byt adress?

Mejla gärna: sandragranvik@hotmail.com

Wildas mamma sa...

Naaaw...
Jag har en del Wildamössor kvar. Vad är du intresserad av? Stl?Färg etc?
Vi har inte bytat adress. Wilda Andersson, Fågelsångsvägen 5, 28672 Åsljunga. Gulligt att du vill dela med dig till vår lilla älskling ;) Kram

Sara T sa...

Har inte varit inne på ett bra tag nu. Men jag blir så glad av att läsa allt. Det verkar som livet ler åt er nu. Ny stooor lägenhet och jag tycker Vilda verkar starkare på de bilden som du lagt upp. Hon ser så glad ut när hon går i gräset och när hon doppade fötterna i poolen =)

Bettan sa...

Hoppas det fortsätter att gå positivt fram med allt nu:)
Blir varm i hjärtat när man ser bilderna på Wilda, hon ser så fin ut!

Kram