torsdag 1 september 2011

massor massor massor

Mycket på gång hela tiden ;)
Idag hade vi ett litet möte med iblandade från hab, distriktssköterskan och dövblindenheten i Lund.
Frågade mycket om hjälpmedel och stimulerande leksaker etc. Har fått många tips från er läsare som jag kommer att kolla upp.

Idag fick vi även reda på att Engla o Leo ska flyttas över till ett dagis i Örkelljunga där vi ska bo och som har öppet även helger, kvällar och nätter. Redan den 3 oktober kan dem börja. Toppen tycker vi då vi trodde vi skulle få vänta ett antal månader till. Vi arbetar ju varannan helg och behöver därför dagis då. Kanon kommer det bli.

Imorgon är det Hbg som gäller från morgon till kväll med Wildis.

5 kommentarer:

Åsa Gottschalk sa...

Blir så glad att läsa ditt inlägg idag, allt verkar ordna sig jättefint för din familj! Skönt att du fick förskoleplats så snabbt:)
Massor av kramar

Matilda sa...

Så skönt att de rullar på för er :)

Anonym sa...

Ursäkta men, ni jobbar ju hemma i ert eget hem, behövs verkligen dagis då?
Undrande

Emelie sa...

Öh jobbar skriver du ju så då JOBBAR ju Pernilla och hennes man. När man JOBBAR så lämnar man barnen på dagis. Jag är själv ass till mitt barn och när jag jobbar så kan jag inte ta hand om syskon, ganska simpelt om man tänker efter=)

Anonym sa...

känner verkligen med er jag har fått en son 1991 med liknande diagnos som er lilla flicka läkaren vi hade tyckte vi skulle sluta med livsuppehållande åtgärder så vår son tog sitt sista andetag när han var en vecka gammal ivår famn det var fruktansvärt svårt hoppas det går bra er hälsningar från jacobs mamma