måndag 20 september 2010

Nästa ass sjuk!

Skratta? Eller gråta? Hrm!!!!!!!!!!!
Här avlöser sjukisarna varandra. Blä...barnen har nu smittat en av assistenterna. Stackare! Men tycker faktiskt mest synd om oss nu då vi än en gång får stå utan en av våra assistenter. Vi är ju redan underbemannade. Så de 6 nätterna som skulle vara bemannade nu har minskat i antal. Hoppas hoppas hoppas att inte J oxå blir sjuk. Då sliter jag nog av mitt hår.
Krya på dig sjukling-Vet ju att du läser ;-)

Är trött som sjutton. Hela ansvaret ligger på mig och det är jättejobbigt. Jesper kan inte hålla sig vaken och vem är det då som tvunget MÅSTE hålla sig vaken dygnet runt? Jo, jag såklart. Men orkar inte längre efter alla dessa månader....Att få sova några timmar någon natt då o då som det blivit nu när vi har fått lite assistans räcker inte då jag har så mycket att ta igen.
Men vad händer om jag somnar? Det vill jag inte ens tänka på. Så nu tänker jag fortsätta med mitt storkok. Har gjort massor med korv strogarnoff och köttfärsås idag som ska frysas in. Så vi bara kan ta fram då jag inte hinner laga mat. Nu tänkte jag göra en stoooor  köttgryta att frysa in. Visst är jag duktig-hi hi

Imorgon är det lite nya intervjuer och på onsdag likaså. Tänk om vi kan hitta ytterligare några mysiga assistenter.

Nu sover resten av familjen. Då får Superwoman Nilla sätta igång med nattarbetet.

Sov gott alla som kan och får.

Kram

1 kommentar:

Natasja sa...

Åh jag önskar jag bodde närmare så jag kunde hjälpa er!!
Önskar så att ni hittar massor av bra assar som kan hjälpa er och har ett super imunförsvar!

Ska hålla tummarna för att intervjuerna går bra och att där finns många guldkorn!

Kramar till dig du supermamma!!
//Natasja med 3 barn.