onsdag 31 augusti 2011

Tack för alla tips...verkligen jättetacksam. Ståskal etc tjatar vi självklart på hab om. Men det mesta måste vi försöka tänka ut själva. Svårt då vi inte vet vad som finns. Småsaker som kattleksaker har vi köpt. Gunga och hoppstol är oxå något vi ska köpa.
Madde: Dumle ska jag absolut kontakta. Synd att man inte har större plånbok bara.

Fortsätt tipsa....kan aldrig bli för mycket ;)

Mycket som händer nu som jag skrev i tidigare inlägg.Massor med olika möten.
I veckan ska jag ta mig till Laholm och träffa Mille. Får se hur jag agerar då......

Denna vann jag förresten på tradera. Perfekt till lilla Wilda i höst o vinter ;) Det är en Lodger Buker

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skrev att större plånbok skulle behövas, har ni sökt fonder för hjälpmedel/aktivitetsgrejer?
Om inte så gör det, antingen om ni själva har tid och ork, eller om någon kan hjälpa er!
Min erfarenhet av hab är att de nästan håller hjälpmedelspärmen gömd så man inte ska se vad som finns i den och efterfråga det...
Däremot kan man få bra tips av andra med barn med liknande behov och det går att söka på nätet på olika hjälpmedel/leksaker anpassade till barn med speciella behov.